Informácie o firme
Prevádzkovateľom tohto internetového obchodu je :
Vladimír Kozák
Púchovská 351/14
020 01 Púchov – Streženice
IČO : 33487847
IC DPH : SK1020520248
Mobil : 0903 509 180
0948 085 502
E –mail : kozak@lesazahrada.sk
Obchodné podmienky
Skôr ako začnete objednávať tovar z našej ponuky,
prečítajte si pozorne obchodné podmienky.
Tieto obchodné podmienky definujú obchodný vzťah medzi prevádzkovateľom tohto elektronického obchodu a zákazníka nakupujúceho tovar na diaľku formou elektronického obchodu. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
OBJEDNÁVKA TOVARU
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka. Objednávky prijímame aj e –milom, na našej adrese. Ceny tovaru sú uvázané s DPH.
Objednávka sa uskutočňuje vložením vybraného tovaru do elektronického nákupného košíka a následným potvrdením množstva a celkovej ceny vybraného tovaru. V nasledujúcich krokoch je nutné vyplniť všetky vyznačené údaje v objednávkovom formulári, kontaktné údaje, spôsob dodania, adresu dodania spôsob platby.
SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY
Objednávky uložené v objednávkovom systéme predávajúceho do 17.00. hod v pracovný deň sú následne spracované v ten istý deň, objednávky prijaté neskôr budú spracované v nasledujúci pracovný deň.
Záväzné potvrdenie objednávky a termínu dodania vám zašleme e –mailom, prípadne telefonicky.
SPÔSOB PLATBY A DORUČENIE TOVARU
Platba vopred - sa vykonáva prostredníctvom bankového prevodu na základe vystavenia zálohovej faktúry a týka sa zákazníkov, ktorí si zvolia tento spôsob platby. Na tovar je vystavená zálohová faktúra, ktorá je kupujúcemu zaslaná faxom / mailom do druhého pracovného dňa po potvrdení objednávky. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet predávajúceho je tovar uvoľnený na dodanie. Tovar bude následne vyskladnený do 2 pracovných dní na adresu dodania. Úhrada zálohovej faktúry musí byť pripísaná na účet predávajúceho najneskôr tretí deň od dátumu jej vystavenia. V prípade nedodržania tejto lehoty je zrušená rezervácia tovaru a stornovaná zálohová faktúra.
Dobierkou - Slovenská pošta v prípade malých zásielok,
Dobierkou - rozvoznou kuriérskou službou – platba hotovosťou pri preberaní tovaru.
BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar vám zašleme prepravnou službou, účtovanou podľa platného cenníka.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky predávajúcim iba v prípade, že predávajúci nesplní podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru.
VRÁTENIE TOVARU
Ak dodaný tovar nezodpovedá objednávke, kupujúci je oprávnený tovar zaslať späť nepoškodený do 7 dní od doručenia tovaru. V tejto lehote je potrebné doručiť žiadosť o odstúpenie od zmluvy e –milom, poštou, faxom alebo osobne s číslom daňového dokladu / faktúry/. Kupujúci ktorý odstupuje od kúpnej zmluvy je povinný uhradiť nevyhnuté náklady spojené s vrátením tovaru. Je potrebné aby kupujúci dodržal tieto podmienky : prevzatý tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady späť na našu adresu / pozri kontakty/ . Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale. Tovar musí byť nepoškodený. Tovar nesmie byť použitý. Tovar musí byť kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, záručného listu, návodu, dokladom o zakúpení. Tovar nezasielajte na dobierku, bude vám vrátený späť ako neprevzatý. Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu. Tovar môžete doniesť osobne, je nevyhnutné dohodnúť si termín doručenia. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru , vám peniaze za tovar zašleme prevodom na váš bankový účet do 10 pracovných dní od obdržania vráteného tovaru. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, vám tovar zašleme späť na vaše náklady.
REKLAMÁCIA
Reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou, podľa platného právneho poriadku, v čo najkratšom čase. V prípade reklamácie je kupujúci povinný informovať neodkladne našu firmu, e –milom, faxom, poštou. Telefonické reklamácie neakceptujeme, z dôvodu možných rozporov.
Pri reklamovaní je potrebné predložiť doklady - záručný list, doklad o zakúpení tovaru, popis o vzniknutej vade. Na tovar sa vzťahuje záručná doba podľa platných predpisov – občiansky zákonník, obchodný zákonník. Posudzovanie vád je podľa platných právnych predpisov a noriem.
Záruka sa mimo iné nevzťahuje na vady :
Vzniknuté bežným opotrebením pri jeho používaní
Spôsobené nesprávnym používaní
Nesprávnym skladovaním
V prípade neoprávnenej reklamácie Vám budeme nútený účtovať všetky náklady spojené s opravou.
akcia
Jarná akcia
SKROŤTE DIVOČINU
JAR 2012
do 28. mája